بیوگرافی آندرتیکر

بهترین سایت کشتی کج
سخن نویسنده : برای مشاهده مطالب و استفاده از امکانات وبلاگ لطفا عضو شوید
صفحه اصلی عناوین مطالب آر اس اس آرشیو تماس با ما پروفایل طراح قالب
آخرين مطالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین سایت کشتی کج و آدرس wweclub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





Power Ranking

Power Ranking

پاور رنکینگ به تاریخ 23 نوامبر:
1. رندی اورتن
2. کودی رودز و گلداست
3. جان سینا
4. ســی ام پــانک
5. دنیل براین
6. آلبرتو دل ریو
7. اوسوز
8. وایات فمیلی
9. شیلد
10. رایبک
قهرمانان فعلی

: تبادل بنر پذیرفته میشود ، بنر ما

ارسال شده در : چهار شنبه 30 بهمن 1392 ا 13:0
نویسنده :حامد

آندرتیکر (به انگلیسی: The Undertaker)، یکی از معروف ترین کشتی‌گیران حرفه‌ای آمریکایی است و در كمپاني WWE شركت دارد. وی هم اکنون در اسمکدان فعّال است. او به مدت بیست و یک سال با کمپانی دبلیودبلیوای همکاری کرده‌است. آندرتيكر کشتی حرفه‌ای را ازWCCW (World Class Championship Wrestling) در سال ۱۹۸۴ آغاز نمود. سپس او به World Championship Wrestling در سال ۱۹۸۹ رفت. وقتی که WCCW قراردادش را تمدید نکرد، او در سال ۱۹۹۰ به دبلیودبلیوای پیوست و تا هم اکنون با این کمپانی همکاری کرده‌است. اندر تیکر دو لقب کاملا متضاد یک دیگر دارد: مرد مرده و نمرده که سرچشمهٔ آن ها از شخصیت‌های مختلف وی در طول سال‌ها است. او با مامور کفن و دفن غربی در سال ۱۹۹۰ شروع کرد و در پایان دهه‌ی۹۰، با عنوان رهبر تاریکی بازی کرد. قبل از بازگشتش به مرد مرده در مارس سال ۲۰۰۴، با عنوان امریکایی عوضی(یک موتور سوار) که از ۲۰۰۰ تا۲۰۰۳ از آن استفاده کرد نیز بازی کرد. بازی‌هایی که او تخصص آن ها را دارد، مسابقه تابوت، زنده دفن شده، جهنم درون یک قفس و آخرین سواری هستند.کین به عنوان برادر وی خوانده می‌شود و اين دو يكي از بهترين تيم هاي تاريخ را تشكيل دادند. آندر تیکر در رستلمنیا رکورد شکست ناپذیری ۲1-۰(۲1بازی،۲1برد) را دارد. همچنین آندرتيكر، کسی است که در اولین شوی WWE RAW در سال 1993 مسابقه داد و پيروز شد.

محتویات

  • ۱ دوران حرفه‌ای۲ رکورد رسلمنیا
    • ۱.۱ از سال ۱۹۹۰ تا ۱۹۹4
    • ۱.۲ از سال ۱۹۹۴ تا ۱۹۹7
    • ۱.۳ از سال ۱۹۹۷ تا سال ۱۹۹۹
    • ۱.۴ از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۳
    • ۱.۵ از سال ۲۰۰۴ تا سال ۲۰۰5
    • ۱.۶ از سال ۲۰۰6 تا سال ۲۰۰8
    • ۱.۷ از سال ۲۰۱8 تا 2011
    • ۱.۸ از سال ۲۰۱1 تا 2012
    • ۱.۹ از سال ۲۰۱۳ تا به امروز
  • ۳ افتخارات
  • ۴ خالکوبی ها
  • ۵ زندگی شخصی
  • ۶ منابع
  • ۷ پیوند به بیرون

دوران حرفه‌ای

از سال ۱۹۹۰ تا ۱۹۹4

آندرتيكر کار خود در WWE را در سوروایور سریس۱۹۹۰ آغاز کرد و در آن عضو تيم تد ديبياسي بود. پس از مدّتی، پول بیرر (Paul Bearer) را به عنوان مربّی همراه برگزید. پول بيرر، جامی فلزی را با خود به همراه داشت که با آن آندرتیکر را مسخ می‌نمود و به او قدرت می‌بخشید. آندرتیکر در رستلمینیا 7 ، جیمی اسنوکارا شکست داد. پس از چند مسابقهٔ دیگر، در سوروایور سریس ۱۹۹۱ علیه هالک هوگان (Hulk Hogan) مبارزه کرد و نخستین عنوان قهرمانی كمربند WWE خود را به دست آورد. البته هوگان پس از چند روز، در مبارزه‌ای سنگین او را شکست داد و کمربند قهرمانی را پس گرفت. آندر تیکر در رستلمینیا۸، هم تیمی خود جیک رابرتز (Snakes Robert) را شکست داد(سال ۱۹۹۲). او همچنین علیه برزکر brezekker مبارزه کرد و پیروز گشت. در سوروایور سریس ۱۹۹۲ نخستین مسابقهٔ تابوت (Casket match) بین آندرتیکر و کامالا Kamala (مبارز فوق سنگین وزن سیاه پوست که خود را شبیه آدمخوران آفریقایی آرایش می‌کرد) انجام شد که در آن مسابقه، آندرتیکر پیروز شد. آندرتيكر در 1993 با جاينت گونزالز (بلند قامت ترين كشتي گير تا به امروز) درگير شد و در رستلمنيا 9 او را شكست داد.

از سال ۱۹۹۴ تا ۱۹۹7

آندرتیکر برای کسب عنوان قهرمانی WWE در رویال رامبل ۹۴،باید در برابر یوکوزانا قهرمان آن زمان کشتی می‌گرفت.این مسابقه به صورت تابوت برگزار شد که در آن، یوکوزانا با کمک چند کشتی دیگر وی را شکست داد.آندرتیکر که از ناحیهٔ پشت آسیب دیده بود، مجبور شد چند ماه به استراحت کند.پس از برگزاری مسابقات رستلمنیا ۱۰، تد دیبیاسی مرد یک میلیون دلاری آندرتیکر بدلی را به مردم معرّفی کرد.آندرتیکر واقعی پس از گذراندن دوران استراحت، به رینگ بازگشت و در سامراسلم ۱۹۹۴، آندرتیکر بدلی را قهرمانانه شکست داد.ضمن آن که چند ماه بعد در سوروایور سریس همان سال و در یک مسابقهٔ تابوت ديگر موفّق شد تا از یوکوزانا انتقام بگیرد.در همین دوران بود که آندرتیکر با نور پردازی پیش رفته تر، گریم های ترسناک و صحبت کردن در غیبت، شخصیّت ماورایی و هولناک خود را ارتقا داد.

رقابت بین آندرتیکر و اعضای گروه یک میلیون دلاری (شاگردان تد دیبیاسی) در این دوران بسیار پر طرفدار شده بود.آندرتیکر موفّق شد تا بم بم بیگلو و کینگ کونگ باندی را شکست دهد.در رستلمنیا ۱۱ هنگامی که علیه کینگ کونگ باندی مبارزه می‌کرد،کاما در مسابقه دخالت کرد و جام فلزی آندرتيكر را به زور از پول بیرر گرفت.اما در نهایت آندرتیکر کینگ کونگ باندی شکست داد.مدّتی بعد کاما جام آندرتیکر را ذوب کرد و از فلزش گردنبند ساخت.دشمنی آندرتیکر و کاما به مبارزات بین آن دو در سامراسلم منتهی شد و با پیروزی آندرتیکر خاتمه یافت.

آندرتیکر در رستلمنیا ۱۲ رو در روی دیزل (کوین نش) قرار گرفت که با پیروز شدن در برابر این حریف قدرتمند، رکورد پیروزی‌هایش را در رستلمنیا به ۵ رسید.

رقیب سرسخت دیگر او میک فولی (با نام منكايند) بود که درگیری بین آن ها بسیار جدی شده بود.در سامراسلم ۱۹۹۶ مبارزه اتاق ذوب بین آن دو انجام گرفت.پول بیرر که تغییر موضع داده بود، با جام فلزی به آندرتیکر حمله کرد و این امر باعث شد منكايند بازی را ببرد.آندرتیکر برای انتقام، مبارزه‌ای را به نام زنده به گور ترتیب داد.در این مبارزه، برنده می‌بایست حریف را زنده دفن کند.آندرتیکر با وجود کسب پیروزی علیه منكايند،با دخالت چند مبارز مواجه شد.آنها آندرتیکر را دفن کردند.در سوروایور سریس ۱۹۹۶ بین آندرتیکر و منكايند مبارزه‌ای دیگر برگزار شد.آندرتیکر در صورت پیروزی می‌توانست پول بیرر را که در قفسی محبوس و از سقف آویزان بود به چنگ آورد.با وجود کسب پیروزی،گروه جلاد (Executioner) وارد رینگ شد و کمک کرد تا پول بیرر فرار کند.آندرتیکر علیه گروه جلاد در پي پر ويو It's Time مبارزه کرد و آن‌ها در يك مسابقه Armageddon Rules شکست داد.

از سال ۱۹۹۷ تا سال ۱۹۹۹

آندرتيكر در پي پر ويو Final Four در مسابقه 4 نفره سر كمربند WWE شركت كرد ولي موفق نشد پيروز شود و برت هارت صاحب كمربند ماند. مدتي بعد ، هارت كمربند را به سايچو سيد باخت و در رستلمنيا 13 آندرتيكر حريف سايچو سيد انتخاب شد و با شكست دادن سيد براي دومين با قهرمان كمربند دابليو دابليو اي شد و ركورد برد هايش در رستلمنيا به 6 رسيد. آندرتيكر در پي پر ويو Revenge of the Taker از كمربند خود مقابل منكايند ، در پي پر ويو روز سرد در جهنم (A COLD DAY IN HELL) مقابل استیو آستین ، در پي پر ويو پادشاه رينگ (KING OF THE RING) مقابل Faarooq و در پي پر ويو Canadian Stampede مقابل ويدر دفاع كرد. آندرتيكر در سامراسلم مي بايد از عنوان خويش مقابل برت هارت دفاع كند ولي در آن مسابقه به علت دخالت داور مخصوص آن يعني شان مایکلز شكست خورد و برت هارت به عنوان قهرمان جديد معرفي شد. آندرتيكر در پي پر ويو Badd Blood مقابل مايكلز در يك مسابقه جهنم در قفس مبارزه كرد ولي در آن مسابقه به خاطر دخالت برادرش کین در آن مسابقه شكست خورد. پول بيرر در آن زمان مربي كين بود. آندرتيكر و كين در رستلمنيا 14 مقابل هم قرار گرفتند و آندرتيكر پس از انجام سه بار حركت تمبستون توانست پيروز شود و تعداد برد هايش در رستلمنيا را به 7 برساند. مدتي بعد ، پول بيرر ، آندرتيكر را به مبارزه با كين در يك مسابقه جهنم (INFERNO) (كه در سال 2013 نامش به رينگ آتش يا همان RING OF FIRE تغيير كرد) طلبيد و اين مسابقه با پيروزي آندرتيكر به اتمام رسيد.

آندرتيكر در پي پر ويو پادشاه رينگ سال 1998 ، يك بار ديگر با منكايند ، اين بار در يك مسابقه جهنم در قفس مبارزه كرد و پيروز شد. اين مسابقه بهترين مسابقه سال 1998 نام گرفت. مدتي بعد آندرتيكر با برادرش كين هم تيمي شد و اين دو گروه برادران ويراني را تشكيل مي دادند. در سامراسلم آندرتيكر مفابل استيو آستين (صاحب كمربند WWE) مبارزه كرد ولي نتوانست صاحب كمربند WWE شود. مدتي بعد آندرتيكر و كين دوباره درگير شدند و اين دشمني در پي پر ويو Rock Bottom تمام شد ، جايي كه آندرتيكر يك مسابقه زنده به گور مقابل استيو آستين داشت و كين در آن دخالت كرد و يك تمبستون روي آندرتيكر انجام داد و آستين با دفن كردن آندرتيكر برنده شد. در اين زمان پول بيرر بعد از چند سال دوباره از آندرتيكر حمايت كرد.

آندرتيكر و پول بيرر در سال 1999 گروه وزارت خانه ي تاريكي را تأسيس كرد و چند نفر عضو آن بودند. اين گروه در موارد زيادي از آندرتيكر حمايت مي كردند و به كمك او مي آمدند. او در رستلمنيا 15 ، توانست بيگ باس من را در يك مسابقه جهنم در قفس شكست دهد و ركورد برد هايش را به 8 ارتقا داد. آندرتيكر با شكست دادن استيو آستين در Over The Edge توانست براي بار سوم قهرمان كمربند WWE بشود و در پي پر ويو پادشاه رينگ از عنوانش مقابل راك دفاع كرد ولي در شب بعد در WWE RAW كمربند را به استيو آستين باخت. آندرتيكر در پي پر ويوFully Loaded مقابل آستين در يك مسابقه اولين خون (First Blood) سر كمربند مبارزه كرد ولي پيروز نشد.

در سامراسلم سال 1999 آندرتيكر و بيگ شو (گروه The UnHoly Alliance) با شكست دادن كين و ايكس پك قهرمانان تگ تيم جهان شدند و تا مدتي صاحب كمربند هاي تگ تيم بودند تا اين كه كمربند ها را به گروه راك ان ساك كانِكشن (راك و منكايند) باختند. آندرتيكر و بيگ شو در يكي از شو هاي WWE SMACKDOWN مقابل راك و منكايند يك مبارزه زنده به گور تگ تيم برگزار كردند و با پيروزي در آن براي بار سوم قهرمان تگ تيم شدند. در اين زمان آندرتيكر به خاطر مصدوميت مجبور شد چند ماهي از مسابقات دور باشد و در رستلمنيا 16 (كه به رستلمنيا 2000 معروف بود) حضور پيدا نكرد.

از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۳

آندرتیکر در سال ۲۰۰۰ با چهره‌ی جدید آمریکن بداس با یک موتورسیکلت وارد رینگ می‌شد.او به دلیل مصدومیت نتوانست در رسلمنیا ۱۶ (رسلمنیا ۲۰۰۰) شرکت کند.او در رسلمنیای ۱۷ سال ۲۰۰۱ با تریپل اچ مسابقه داد که موفق به شکست او شد.همچنین در رسلمنیا ۱۸ سال ۲۰۰۲ ریک فلیر را در یک مسابقه بودن دیسکوالیفای شکست داد.

در سال ۲۰۰۲ او با کمک وینس مکمن هالک هوگان را شکست داد و برنده کمربند قهرمانی UNDISPUTED شد.آندرتیکر که مدتی بود به برند اسمکدان اومده بود در پی‌پرویو انفورگیون سال ۲۰۰۲ پس از مسابقه سنگینی بین آندرتیکر و براک لزنر٫ مدیر آن زمان اسمکدان استفانی مکمن دختر وینس مکمن٫ آندرتیکر و براک لزنر را در یک مسابقه هل‌این‌اسل در پی‌پرویو نومرسی سال ۲۰۰۲ روبروی هم قرار داد.براک لزنر این بازی را پیروز شد.

در رسلمنیا ۱۹ سال ۲۰۰۳ در یک مسابقه هندیکپ مچ (مسابقه نابرابر) آندرتیکر در برابر گروه ای-ترین شو (آی-ترین و بیگ شو) قرار گرفت و آنان را شکست داد.در پی‌پرویو ونجنس همان سال آندرتیکر در یک مسابقه جان سینا را شکست داد. در پی‌پرویو سوروایور سریس٫ او در یک مسابقه بورید الایو با دخالت کین به نقع وین مکمن٫ توسط وینس مکمن زنده به گور شد و تا چند ماه در مسابقات شرکت نداشت.

از سال ۲۰۰۴ تا سال ۲۰۰5

آندرتیکر پس از بازگشتش٫ دوباره با شکل قدیمی خود یعنی مرد مرده بازگشت.او در رسلمنیا ۲۰ سال ۲۰۰۴ برای بار دوم در پی‌پرویو رسلمنیا در برابر کین قرار گرفت و باز هم او را شکست داد.

او در سال ۲۰۰۵ با رندی اورتون درگیری پیدا کرد و در رسلمنیا 21 حتی با وجود دخالت های پدر رندی اورتون (باب اورتون) به نفع پسرش او را شکست داد اما بعد در پی‌پرویو سامراسلم رندی اورتون با دخالت پدرش توانست آندرتیکر را شکست دهد.در پی‌پرویو نومرسی رندی به همراه پدرش در یک مسابقه آندرتیکر رو درون تابوت انداختند و آن را آتش زدند.بعد از این ماجرا آندرتیکر تا مدتی از مسابقات دور بود تا این که بازگشت و رندی اورتون را در آرماگیدان در یک مسابقه جهنم درون یک قفس شکست داد.

از سال ۲۰۰6 تا سال ۲۰۰8

آندرتيكر در رويال رامبل بعد از مسابقه كرت انگل و مارك هنري بازگشت و با خراب كردن رينگ به وسيله ي رعد و برق ، كرت انگل را به مبارزه سر كمربند قهرماني سنگين وزن (كه در دست كرت انگل بود) دعوت كرد. آن ها در پي پر ويو بدون راه خروج (No Way Out) رو در روي هم مبارزه كردند ولي در نهايت انگل پيروز شد. مدتي بعد آندرتيكر در شوي WWE SMACKDOWN دوباره مقابل انگل قرار گرفت ولي مارك هنري دخالت كرد و به آندرتيكر حمله كرد. آندرتيكر هنري را در رستلمنيا 22 در يك مسابقه تابوت شكست داد و ركورد برد هايش را به 14 ارتقا داد.

آندرتيكر و مارك هنري در يكي از شو هاي WWE SMACKDOWN دوباره مقابل هم قرار گرفتند اما گريت كالي براي اولين با در WWE حضور پيدا كرد و با حمله به آندرتيكر يك درگيري جديد ايجاد كرد. آن ها در پي پر ويو روز قضاوت (Judgment Day) مقابل هم قرار گرفتند اما كالي پيروز شد و آندرتيكر تا مدت زماني حضور پيدا نكرد تا اين كه به مسابقات بازگشت و كالي را در يك مسابقه Last Man Standing در يكي از شو هاي WWE SMACKDOWN شكست داد.

آندرتيكر در پي پر ويو No Mercy مقابل قهرمان كمربند US ، كن كندي قرار گرفت اما با قانون رد صلاحيت شكست خورد زيرا با كمربند ضربه اي به كندي وارد كرده بود. مدتي بعد در شوي WWE SMACKDOWN آندرتيكر و کین بعد از 5 سال يك بار ديگر تيم برادران ويراني را تشكيل دادند و مقابل كن كندي و ام وي پي قرار گرفتند و پيروز شدند. آندرتيكر و كن كندي در سوايور سريس در يك مسابقه اولين خون مقابل هم قرار گرفتند ولي كن كندي به خاطر ضربه ي ام وي پي با صندلي به آندرتيكر برنده شد اما آندرتيكر بعد از مسابقه حركت پاياني خود يعني حركت Tombstone piledriver را روي كندي انجام داد. اين دو در پي پر ويو Armageddon در يك مسابقه ي آخرين سواري مقابل هم قرار گرفتند كه با پيروزي آندرتيكر به اتمام رسيد. مدتي بعد در اواخر سال 2006 در يكي از شو هاي آندرتيكر و كين يك بار ديگر يك مسابقه تگ تيم ، اين بار مقابل بوكر تي و فينلي دادند و پيروز شدند.

آندرتیکر در مسابقه 30 نفره رویال رامبل سال 2007 شرکت کرد و پیروز شد و باتیستا که صاحب کمربند قهرمانی سنگین وزن بود را به عنوان حریفش انتخاب کرد و در رستلمنیا او را شکست داد و پنجمین قهرمانی جهانی اش را به دست آورد و رکورد رستلمنیا خود را به 15 برد ارتقا داد. مدی بعد مارک هنری به آندرتیکر حمله کرد و این امر موجب صدمه دیدن او برای مدتی شد و کمربند سنگین وزن بودن صاحب ماند تا این که باتیستا دوباره آن را به دست آورد. مدت زمانی بعد آندرتیکر برگشت و در پی پر ویو Unforgiven مارک هنری را شکست داد. در سوایور سریس آندرتیکر در یک مسابقه جهنم درون یک قفس سر کمربند مقابل باتیستا قرار گرفت که آن مسابقه به خاطر دخالت ادج با پیروزی باتیستا به اتمام رسید.

آندرتیکر در مسابقه 30 نفره رویال رامبل 2008 شرکت کرد ولی نتوانست پیروز شود اما در پی پر ویو بدون راه خروج (No Way Out) در یک مسابقه 6 نفره اتاق حذف که برنده می توانست قهرمان کمربند سنگین وزن را در رستلمنیا 24 به مبارزه بطلبد ، پیروز شد و در رستلمنیا ادج (که در آن زمان قهرمان بود) را شکست دهد و ششمین عنوان قهرمانی جهانی اش را به دست آورد و البته رکورد رستلمنیا خود را به 16 برد ارتقا دهد. آندرتیکر در پی پر ویو واکنش شدید (Backlash) از عنوانش در مقابل ادج دفاع کرد اما در پی پر ویو روز قضاوت (Judgment Day) مدیر برنامه ریزی اسمکدان یعنی فیکی گررو به خاطر این که آندرتیکر در آن شب با Countout مقابل ادج پیروز شده بود ، اعلام کرد که کمربند بدون قهرمان است. در پی پر ویو یک شب ایستادن (One Night Stand) در یک مسابقه میزها ، نردبان ها و صندلی ها (T-L-C) به ادج شکست خورد. آندرتیکر در سامراسلم ادج را در یک مسابقه جهنم درون یک قفس شکست داد.

از سال ۲۰۱8 تا 2011

در سال ۲۰۰۹ در رستلمنیا ۲۵ شان مایکلز را شکست داد.این مسابقه توسط کمپانی دبلیو دبلیو ای زیباترین مسابقه تاریخ کشتی حرفه‌ای نام گذاری شد.آندرتیکر بعد از آن مسابقه چند ماه از مسابقت دور بود.بعد از بازگشتش در هل‌این‌اسل با شکست سی ام پانک دوباره قهرمان سنگین وزن جهان شد.اما کمربند خود را در پی‌پرویو المنیشن چمبر با دخالت شاون مایکلز به کریس جریکو واگذار کرد. او در رسلمنیا ۲۶ سال ۲۰۱۰ دوباره با شاون مایکلز مسابقه داد.شرط این مسابقه این بود که در صورت باخت آندرتیکر استریک وی (نباختن هیچ بازی در رسلمنیا) میشکند و اگر شاون مایکلز ببازد باید از کشتی حرفه‌ای خداحافظی کند.آندرتیکر این بار هم در مسابقه پیروز شد و باعث خداحافظی شاون مایکلز از دبلیو دبلیو ای شد. او بعد از آن مسابقه توسط کین و با کمک گروه نکسز زنده به گور شد.

از سال ۲۰۱1 تا 2012

آندرتیکر در رستلمنیا 27

آندرتيكر در يكي از شو هاي WWE RAW برگشت ولي در حين صحبت هاي او تريپل اچ آمد و آندرتيكر را به مبارزه در رستلمنيا 27 طلبيد. بين اين دو يك مسابقه بدون رد صلاحيت (DQ) و countout انجام شد و در آن مسابقه تريپل اچ از از آندرتيكر حركات Chokeslam و The Last ride و حركت اصلي آندرتيكر يعني Tombstone piledriver را دريافت كرد ولي تسليم نشد و 3 بار حركت پاياني خود يعني پديگري و يك با هم حركت پاياني خود آندرتيكر يعني تمبسون (Tombstone piledriver) را انجام داد ولي آندرتيكر هم تسليم نشد و توانست با حركت دروازه جهنم (Hell's Gate) تريپل اچ را تسليم كند. ولي آندرتيكر به علت آسيب شديدي كه ديده بود نتوانست با پاي خودش رينگ را ترك كند و به علت مصدوميت شديد ، ديگر حضور نيافت. اين مسابقه تنها ترين مسابقه آندرتيكر در سال 2011 بود. تريپل اچ به خاطر انجام دادن حركت Tombstone piledriver روي آندرتيكر ، یک جايزه Slammy Award را برد. آندرتیکر در تاریخ ۲۰ ژانویه ۲۰۱۲ یک شب پس از رویال رامبل ۲۰۱۲ بعد از گذشت ۱۰ ماه دوری از مسابقات بازگشت و بار دیگر رو در روی تریپل اچ قرار گرفت و به او فهماند که می‌خواهد بار دیگر ، این بار در رستلمنیا ۲۸ با او مبارزه کند ولی تریپل اچ بدون اینکه حرفی بزند رینگ را ترک کرد و آنرتیکر چندبار دیگر به او پیشنهاد داد . در نهایت با مطرح کردن شکست خوردن شان مایکلز از آندرتیکر و این که تریپل اچ از شان مایکلز ضعیف تر است تریپل اچ تقاضا مسابقه آندرتیکر را پذیرفت ولي شرط گذاشت كه نوع مسابقه ، جهنم درون یک قفس باشد و آندرتيكر قبول كرد. آندرتيكر توانست برای بار سوم تریپل اچ را در رستلمنیا شکست دهد و به رکورد 20 برد و صفر باخت برسد. در پایان مسابقه‌شان مایکلز که داور ویژه مسابقه بود به همراه آندرتیکر از تریپل اچ تقدیر کردند. آندرتيكر پس از اين مبارزه ديگر حضور نيافت (فقط يك بار در هزارمين قسمت WWE RAW با كين حضور پيدا كرد) تا تريپل اچ زماني كه جايزه بهترين مسابقه سال ( مبارزه جهنم در قفس با آندرتيكر) را دريافت مي كرد ، اعلام كرد كه هنوز كسي آخرين مبارزه آندرتيكر را نديده و او بازنشسته نخواهد شد و به WWE باز خواهد گشت.

از سال ۲۰۱۳ تا به امروز

آندرتیکر مدتی قبل از رستلمنیا 29 در شوی راو (WWE RAW) به سبک قدیمی به رینگ آمد و تقاضا حریف کرد که در این لحضه رندی اورتون ، سی ام پانک ، بیگ شو و شیمس وارد رینگ شدند و هر چهار نفر طالب مسابقه با آندرتیکر بودند که در نهایت فيكي گررو مسابقه چهار نفره تشکیل داد که سی ام پانک پیروز مسابقه شد و به مساف آندرتیکر در رسلمنیا 29 رفت. مدتي بعد دوست قدیمی آندرتیکر و كين يعني پول بيرر فوت کرد . زمانی که آندرتیکر و کین در حال ادای احترام خود به پول بيرر بودند سی ام پانک دخالت کرد و جام قديمي پول بيرر را دزدید و بارها به خاطره او بی احترامی کرد و آندرتيكر و كين را به تمسخر گرفت. این دو درنهایت در رستلمنیا 29 باهم مسابقه دادند که آندرتیکر با وجود دخالت های بسیار پول هيمن كه مربي هراه سي ام پانك بود ، موفق شد سی ام پانک را شکست داده و رکورد پيوزي هاي خود در رستلمنيا را به ۲۱-۰ ارتقا دهد. پس از آن مسابقه ، در WWE RAW گروه حفاظ به آندرتیکر حمله ور شدند اما کین و دنیل برایان (تیم هل نو) به کمک آندرتیکر آمدند و گروه حفاظ را فراری دادند. در يكي از شو هاي WWE RAW دو گروه برادران ويراني (آندرتيكر و كين) و تيم هل نو (كين و دنيل برايان) با هم تركيب شدند و در مقابل گروه حفاظ (سِت رالنز و دين امبراس و رومن رينز) مسابقه تگ تيم سه به سه دادند و حفاظ برنده شد. در شو WWE SMACKDOWN آن هفته آندرتيكر مقابل دين امبراس قرار گرفت و با انجام حركت دروازه جهنم (Hell's Gate) ، دين امراس را تسليم كرد ولي پس از مسابقه گروه حفاظ حركت بمب قدرت سه گانه را روي آندرتيكر انجام دادند و با اين كار آندرتيكر را روي ميز گزارش گران كوبيدند و ميز شكست. بعد از آن آندرتيكر حضور ديگري نيافت اما كين اين درگيري را ادامه داد ولي موفق نشد و البته در پي پر ويو قوانين بي شمار ، كين و دنيل برايان كمربند هاي تگ تيم را به ست رالنز و رومن زينز (2 عضو گروه حفاظ) باختند.

رکورد رسلمنیا

از سال ۱۹۹۱ تابه‌امروز ۲۹ رسلمنیا برگزار شده که آندرتیکر در ۲۱ تای آن‌ها شرکت داشته است.اولین حضور وی در رسلمنیا مربوط به سال ۱۹۹۱ (رسلمنیا ۷) و آخرین حضور وی تابه‌حال در سال ۲۰۱۳ (رسلمنیا ۲۹) بوده است.او در این میان در رسلمنیاهای ۱۰ و ۱۶ حضور نداشته است.آندرتیکر تمامی مسابقات خود را در رسلمنیا پیروز شده است.

رسلمنیاسال برگزاریحریفرکوردتوضیحات
۷ ۱۹۹۱ جیمی سوپرفلای اسنوکا ۱-۰  
۸ ۱۹۹۲ جیک د اسنیک رابرتز ۲-۰  
۹ ۱۹۹۳ جاینت گنزالس ۳-۰ برد با دیسکوالیفای (رد صلاحیت)
۱۱ ۱۹۹۵ کینگ کونگ باندی ۴-۰  
۱۲ ۱۹۹۶ دیزل (کوین نش) ۵-۰  
۱۳ ۱۹۹۷ سایکو سید ۶-۰ مسابقه بدون رد صلاحیت سر کمربند قهرمانی WWE
۱۴ ۱۹۹۸ کین ۷-۰  
۱۵ ۱۹۹۹ بیگ باس من ۸-۰ جهنم درون یک قفس
۱۷ ۲۰۰۱ تریپل اچ ۹-۰  
۱۸ ۲۰۰۲ ریک فلیر ۱۰-۰ بازی بدون رد صلاحیت
۱۹ ۲۰۰۳ بیگ شو و ای ترین ۱۱-۰ بازی نابرابر دو به یک
۲۰ ۲۰۰۴ کین ۱۲-۰  
۲۱ ۲۰۰۵ رندی اورتون ۱۳-۰  
۲۲ ۲۰۰۶ مارک هنری ۱۴-۰ مسابقه تابوت
۲۳ ۲۰۰۷ باتیستا ۱۵-۰ سر قهرمانی سنگین وزن جهانی
۲۴ ۲۰۰۸ ادج ۱۶-۰ سر قهرمانی سنگین وزن جهانی
۲۵ ۲۰۰۹ شان مایکلز ۱۷-۰  
۲۶ ۲۰۱۰ شان مایکلز ۱۸-۰ کریر شاون مایکلز در برابر رکورد آندرتیکر (بدون کانت اوت و دیسکوالیفای)
۲۷ ۲۰۱۱ تریپل اچ ۱۹-۰ مسابقه بدون رد صلاحیت
۲۸ ۲۰۱۲ تریپل اچ ۲۰-۰ جهنم درون یک قفس
۲۹ ۲۰۱۳ سی ام پانک ۲۱-۰  

افتخارات

  • 4 بار قهرماني WWE
  • 3 بار قهرماني كمربند سنگين وزن
  • برنده مسابقه 30 نفره رويال رامبلرويال رامبل سال 2007
  • 6 بار قهرماني تگ تيم جهان : 2بار با كين - 2بار با بيگ شو - 1بار با استيو آستين - 1بار با راك
  • 1 بار قهرماني تگ تيم دابليو سي دابليو با كين
  • 1 بار قهرماني كمربند هاردكُر در 2001
  • بهترين تگ تيم سال 2001 از طرف مجله PWI همراه با كين

خالکوبی ها

  • خالکوبی سارا

SARA به شکلی عرضی بر روی گلوی آندرتیکر قرار دارد. این خالکوبی از زمان AMERICAN BAD ASS انجام شده‌است.علت این خالکوبی ابراز عشق او به همسر دومش SARA CALAWAY بوده‌است که به عنوان هدیهٔ ازدواج به او هدیه کرده‌است.این خالکوبی تنها خالکوبی بود که پس از بازگشت آندرتیکر از AMERICAN BAD AS در بدن او باقی‌مانده بود.پس از بازگشت آندرتیکر بعد از ده ماه در سال ۲۰۱۲ خالکوبی سارا از روی گلوی وی برداشته شده بود.

  • دیوی در حال فکرکردن

این خالکوبی پس از خالکوبی SARA، معروفترین خالکوبی آندرتیکر باشد.به گفته‌ی آندرتیکر این خالکوبی موردعلاقهٔ اوست و این خالکوبی نشان دهندهٔ خصوصیات درونی آندرتیکر است.

  • خالکوبی‌های CHASY و GRACIE

دو تا خالکوبی که به تازگی به بدن آندرتیکر اضافه شده‌است، به نام‌های دختران آندرتیکر است.این دو خالکوبی در اطراف خالکوبی سابق SARA قرار دارد.

  • جادوگر

این خالکوبی نشان دهندهٔ یک جادوگر که از یک داستان افسانه‌ای تبعیت می‌کند است.تا مدت‌ها هیچ کس از این خالکوبی خبر نداشت که آندرتیکر آن را در یک برنامه تلویزیونی آشکار کرد.

  • اسکلت جنگجو

علت انجام این خالکوبی علاقهٔ آندرتیکر به اسکلت است.

  • ددمن واقعی

این خالکوبی از اولین خالکوبی‌های آندرتیکر است.این خالکوبی نشان دهندهٔ ددمن واقعی است و یکی از شخصیت‌های آندرتیکر است.دلیل این که به شکل جمجمه‌است این است که آندرتیکر دوست دارد در ذهن همگان شکل جمجمه طرح شود.

  • خالکوبی بی.اس.کا

BROTHERHOOD OF SOLITARY KNIGHTS که مخفف آن B.S.K می‌شود، به معنای انجمن برادران تنهای دلاور است که آندرتیکر در رابطه با آن گفته‌است که این نام یک گروه موتورسواری است که همراهان آندرتیکر بوده‌اند.

زندگی شخصی

آندرتیکر در زندگی اش سه بار ازدواج کرد.ازدواج او با همسر اولش جودی لاین هم زمان با ورود او به کشتی کج در سال ۱۹۸۹ بود.آندرتیکر و جودی صاحب دو پسر شدند.گانر، در سال ۱۹۹۳ و کوین در سال ۱۹۹۶ به دنیا آمد.سرانجام آندرتیکر و جودی پس از ده سال در سال ۱۹۹۹ از هم جدا شدند.

آندرتیکر یک سال بعد با دخترعمویش سارا کالاوی ازدواج کرد.حاصل این ازدواج دو دختر به نام‌های چاسی و گراسیه است.چاسی در سال ۲۰۰۲ و گراسیه در سال ۲۰۰۵ به دنیا آمدند.سرانجام آندرتیکر از سارا هم جدا شد.

بالاخره پس از دو سال دوستی آندرتیکر و میشل مک‌کول، دو کشتی گیر معروف اسمکدان با هم ازدواج کردند و آندرتیکر صاحب 5مین فرزند خود شد ( اولین فرزند میشل مک کول )


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: بیوگرافی ، آندرتیکر ، ،

Survivor Series Results

نتایج  پی پر ویو سروایور سریز

نتایج پی پر ویو سروایور سریز 2013:
نتــایج کــوتاه :
برنده : رندی اورتن
برنده : جان سینا
برنده :سی ام پانک و دنیل براین
برنده :رومن رینز(شیلد و ریل امریکنز)
برنده : بیگ ای لنگستون
برنده:د میز
برنده:مارک هنری
مشــاهده جزئیــات کامــل :
Next Pay-Per-View

پی پر ویو بعدی TLC 2013

پی پر ویو بعدی :TLC 2013
مســابقــات ثبــت شـــده :
مســابقــات احتمـالـی :
پــوستـــر رسمـــی :

پی پر ویو بعدی TLC

بیوگرافی ها

Biography

امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 42
بازدید کل : 22822
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1